نوروز 91 مبارک

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

نوروز 91 مبارک

 

نوروز شعر بي غلطي است که پايان روياهاي ناتمام را تفسير مي کند

 

سلام

این روزها همه از آخرین ها حرف میزنند

آخرین هفته سال آخرین چهار شنبه آخرین روز و ....

اما دوست ندارم از آخرین ها صحبت کنم چرا که یه شروع دیگه در انتظاره

امیدوارم سال جدید رو با یه دنیا محبت احساس خوب و لبخند شروع کنید

من یه مدت کوتاهی نیستم میرم مسافرت تهران و اصفهان

به دیدار اقوام امیدوارم شما هم در کنار خانواده

از این لحظات لذت ببرید و خوش باشید

 پیشاپیش عید تون مبارک


 



نظرات شما عزیزان:

sarkhosh
ساعت15:52---29 اسفند 1390
___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶¶
___________¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــم بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــدو
مـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــنتظرم
سال نو پیشاپیش مبارک...


فریده
ساعت9:56---29 اسفند 1390
وبت خیلی خیلی قشنگ و گوگول مگول بود . عزیزم . فدات

nima
ساعت9:20---29 اسفند 1390
سلام مسعودخون از وبت خوشم اومد من لینکت
کردم امیدوارم تو هم منو بکنی به منم سربزن بای


m.k
ساعت2:04---28 اسفند 1390
زندگی هیچ گاه به بن بست نمیرسد.

کافیست چشم باز کنیم وراههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم.

خدا که باشد ،

هرمعجزه ای ممکن میگردد.


امیدوارم سال بی نظیری در انتظارت باشه.


vahid Riahi
ساعت1:40---28 اسفند 1390
سلام دوست من وب خوبی داری اگه ممکن به من هم سر بزن
اگه خواستید در خبر نامه عضو شوید تا هر سوالی دارید درباره ی کامپیوتر و اینتر نت و..........تا به شما پاسخ بدهم
از softwer2


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |